محل تبلیغ شما
تبلیغات

بهترین فروشگاه اسباب بازی سگ | هم کیفیت هم قیمت مناسب

سگ‌ها تنها موجوداتی در دنیا هستند که شما را بیشتر از خودشان دوست دارند! اگر شانس سرپرستی یک سگ را دارید، خود را به عنوان یکی از خوشبخت‌ترین انسان‌های دنیا به شمار بیارید. سگ‌ها دوست‌های وفاداری هستند که تا آخر عمر فقط به فکر همراهی با شما هستند. چرا کمی از لطف‌ آن‌ها را با فراهم کردن زندگی خوب برای‌شان جبران نکنیم؟ یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین چیزها در دنیا برای آن‌ها، اسباب بازی‌ها هستند و امروز شانس این را دارید که با بهترین فروشگاه اسباب بازی سگ در ایران آشنا شوید.

تویپت، شهربازی مورد علاقه سگ‌ها!

تویپت، فروشگاه تخصصی اسباب بازی پت‌هاست. البته که محصولات آن‌ها تنها به اسباب بازی‌ها محدود نمی‌شود و تقریباً هر چیزی که مربوط به سگ شما باشد، در این فروشگاه پیدا خواهد شد. از اسباب بازی‌های مختلف برای اهداف مختلف گرفته تا وسایل خواب، حمل‌ونقل و لوازم نگه‌داری آن‌ها.

این محصولات با توجه به نژادهای مختلف سگ‌ها و ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی متفاوتی که دارند، گردآوری شده تا بتوانند نیاز تمام مخاطبان را به نحو احسن برطرف نمایند. در صورتی که هر گونه سوال در مورد اسباب بازی‌ها و محصولات مختلف داشته باشید، تیم مشاوره تویپت آماده است که پاسخگوی تمام سوالات و ابهامات شما باشد.

نوشته های مشابه

بهترین اسباب بازی‌ها برای سگ شما

همان‌طور که گفتیم تویپت یک فروشگاه تخصصی اسباب بازی برای پت‌هاست. اسباب بازی سگ‌ انواع مختلفی دارند که شامل اسباب بازی‌های طنابی، جویدنی، پازلی، صدادار، عروسکی و … می‌شوند. هر کدام از این اسباب بازی‌ها برای یک سری از نژادهای سگ‌ها مناسب بوده و کاملاً با توجه به شخصیت و نژاد آن‌ها انتخاب می‌شوند. خبر خوب این است که فرقی نمی‌کند نژاد سگ نازنین شما چیست، همیشه برای او دریایی از اسباب بازی‌های مختلف در تویپت وجود خواهد داشت.

تمام اسباب بازی‌های ارائه شده توسط این فروشگاه با بهترین کیفیت و متریال ممکن در بازار ساخته شده‌اند و دارای آپشن‌های جالبی هستند که بتوانند با استفاده از آن‌ها سگ شما را بیش از پیش سرگرم کرده و لذت بردن آن‌ها از بازی را به سطح جدیدی برسانند. شاید بهتر باشد در مورد چند مدل از آن‌ها صحبت کنیم، نه؟

اسباب بازی جویدنی دندونی سگ تویپت

اگر در خانه سگ نگه‌داری می‌کنید، قطعاً می‌دانید که اکثر آن‌ها عاشق گاز گرفتن هستند. آن‌ها هر چیزی که سر راه‌شان است را گاز می‌گیرند و سعی می‌کنند بدین صورت از آن سر در بیاورند. این گاز گرفتن منجر به بیماری‌ها و عفونت‌های لثه و دندان هم ممکن است بشود.

این‌جاست که دندونی سگ تویپت وارد خواهد شد. این محصول علاوه بر سرگرم کردن سگ شما با فراهم کردن یک سطح برای گاز گرفتن که به این راحتی‌ها خراب نمی‌شود، بسیاری از مشکلات دهانی آن‌ها را هم حل خواهد کرد.

در واقع دندونی‌های سگ تویپت طوری ساخته شده‌اند که ریسک ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان را تا 70 درصد کاهش می‌دهند، بوی بد دهان سگ شما را که به دلیل انباشت باکتری‌ها ایجاد شده از بین می‌برند، آن‌ها را ساعت‌ها سرگرم کرده و استرس و اضطراب‌شان را کاهش می‌دهند و مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز آن‌ها را برای‌شان تامین می‌کنند.

اسباب بازی توپ تشویقی تویپت

یکی از نوآورانه‌ترین محصولاتی که می‌توانید در تویپت پیدا کنید، همین است. کسی وجود دارد که به توپ‌ها و ورزش‌های مربوط به آن‌ها علاقه نداشته باشد؟ سگ‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. آن‌ها به معنای واقعی کلمه عاشق توپ‌ها هستند. کافیست یک توپ به یک سگ بدهید و تا 2 ساعت آینده شاید حتی او را نبینید!

می‌دانید سگ‌ها چه چیزی را بیشتر از توپ‌ها دوست دارند؟ توپ‌های تشویقی! این توپ‌ها یک گزینه عالی برای افرادی هستند که وقت زیادی برای گذراندن با سگ خود نداشته یا مدت زمان زیادی از طول روز را بیرون از خانه سپری می‌کنند.

توپ‌های تشویقی تویپت دارای شیارهایی هستند که داخل آن‌ها را می‌توانید با غذای خشک یا تشویقی پر کنید و هر بار که سگ شما با این توپ بازی کرده و آن را حرکت می‌دهد، تشویقی‌ها در اختیارش قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، این توپ‌ها در دو سایز مدیوم و لارج عرضه می‌شوند و برای هر سگی با هر نژاد و ابعادی، مناسب خواهند بود.

اگر بخواهیم از مزایای توپ‌های تشویقی تویپت صحبت کنیم، می‌توانیم تا فردا ادامه دهیم. این توپ‌ها به دلیل جذابیت بالایی که برای سگ‌ها دارند؛ موجب فعالیت بیشتر و جلوگیری از چاقی، تحرک ذهنی سگ‌ شما، جلوگیری از بروز رفتارهای مخرب، افزایش سلامت دندان‌های سگ، کاهش استرس و اضطراب و کمک به تربیت سگ‌ها می‌شوند.

دستکش ماساژ سگ تویپت

اگر بدانید که این محصول چه کارایی برای شما به عنوان صاحب پت دارد، تا آخر عمر ما را دعا خواهید کرد! دستکش پرزگیر و ماساژ تویپت محصولی تخصصی برای برداشتن موهای شل و ریخته‌شده از روی سگ شماست. این دستکش‌ها دارای یک سری برآمدگی لاستیکی روی قسمت انگشت‌های خود هستند که با کشیدن آن روی بدن سگ شما، حس خوب ماساژ را به او انتقال خواهید داد.

با استفاده از این محصول و برداشتن موهای زائد سگ خود، می‌توانید جلوی بروز بسیاری از مشکلات پوستی در وی را بگیرید. این دستکش‌ها باعث برداشته شدن سلول‌های مرده سطح پوست سگ شما شده و روغن‌های ارگانیک و طبیعی لازم برای پوست را در سطح بدن آن‌ها توزیع خواهند کرد.

علاوه بر تمام موارد بالا، حس ماساژ این دستکش‌ها باعث کاهش استرس سگ شما شده و بیش از پیش به شما علاقه‌مند خواهد شد. استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و پس از اتمام کار، می‌توانید تمام موهای جمع شده را بدون این که روی زمین بریزد، از روی سطح دستکش بردارید.

اولین و آخرین انتخاب شما برای خرید اسباب بازی

تویپت یک فروشگاه تخصصی برای تهیه هر نوع اسباب بازی است که برای سگ خود در نظر دارید. تنوع محصولات تویپت باعث شده تا علاوه بر اسباب بازی، بتوانید وسایل نگهداری سگ مانند پتو، جای خواب، دستکش و سایر لوازم موردنیاز سگ‌ها را نیز تهیه کنید.

مشاوران تویپت همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما بوده و با کسب اطلاعات در مورد پت شما و ویژگی‌هایی که دارد، همیشه بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهند. اگر یک بار تجربه همکاری با آن‌ها را داشته باشید، دیگر به هیچ تجربه خرید دیگری حتی فکر هم نخواهید کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا