محل تبلیغ شما
تبلیغات

بررسی بهترین مارک های غذای گربه

سوالی که ذهن اکثر صاحبین گربه را مشغول می‌کند این است که بهترین مارک غذای گربه چیست؟ آنها به دنبال بهترین برند غذایی برای حیوان خانگی خود بوده تا او را به خوردن آن عادت داده و نیازهای روزانه او را تامین کنند.‌ برای گربه‌ها می‌توان از غذاهای کنسروی یا خشک جهت تغذیه روزانه استفاده کرد، اما غذای خشک برای آنها انتخاب عاقلانه‌تری است.

این مطلب، راهنمای خرید غذای گربه بوده تا بتوانید بهترین برند غذایی گربه را برای تغذیه حیوان خانگی خود تهیه کنید. در برندهای متنوع غذای گربه از فرمولاسیون و ترکیبات مختلفی استفاده شده است، شما باید با توجه به شرایط گربه خود بهترین آن را انتخاب کنید.‌

معرفی سه برند مطرح غذای گربه

از آنجایی که گربه‌ها حیوانات خانگی فوق العاده حساسی هستند و ممکن است، هر طعم و ترکیبات غذایی مورد پسند آنها نباشد. در این صورت به هیچ عنوان لب به غذا نمیزنند و از خوردن آن امتناع می‌کنند.‌ برای خریدن بهترین برند غذای گربه باید به مواردی توجه داشته باشید که عبارتند از:

نوشته های مشابه
  • غذای مناسب گربه سرشار از ترکیبات مفید و مغذی می‌باشد تا نیاز گربه شما را تامین سازد. غذای سالمی که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد، برای مصرف گربه‌ها ضرورت دارد.
  • کیفیت غذای گربه نیز از موارد بسیار مهمی می‌باشد که در زمان خریداری محصول باید به آن توجه کرد. در زمان خریداری غذای گربه حتماً به انسجام و بافت غذا در داخل کنسرو یا بسته توجه کنید، زیرا گربه‌ها تمایلی به خوردن غذایی با بافت یکنواخت ندارند.

معرفی بهترین برند غذای گربه به شما کمک خواهد کرد تا سالم‌ترین ماده غذایی را برای حیوان خانگی خود تهیه کنید، تعدادی از برندهای مطرح غذای گربه در موارد زیر نام برده شده‌اند که عبارتند از:

غذای رویال کنین پرشین کیتن

 

غذای رویال کنین پرشین کیتن ، بسیار باکیفیت و فرانسوی است. این غذا مورد علاقه بسیاری از گربه‌ها بوده و تنوع طعم بسیار بالایی دارد. دانه‌های تازه و ترد این غذا سبب شده است تا حیوان شما به خوردن آن ترغیب شود. صاحبین گربه می‌توانند برای بچه گربه‌های خود نیز نوع مناسبی از غذای رویال کنین پرشین کیتن را تهیه سازند. این محصول تمام پروتئین و ویتامین‌های ضروری بدن گربه‌ها را در دوران رشد تامین می کند.

مونلو میکس گربه

مونلو میکس گربه، یک غذای خشک محبوب و مطرح است. این برند برای تولید غذای گربه از گوشت سفید که سرشار از پروتئین تازه بوده استفاده کرده که مورد علاقه گربه‌ها است و محصولی پرطرفدار است. در ترکیبات غذای برند مونلو از گوشت مرغ و ماهی سالمون استفاده شده که سیستم ایمنی بدن گربه‌ها را تقویت می‌کنند. برای تولید غذای خشک مورد نظر هیچگونه رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده استفاده نشده و ویتامین‌های فراوانی به همراه دارد.‌

در غذای خشک برند مونلو از هگزا متا فسپات نیز استفاده شده که مصرف آن توسط گربه‌ها، بوی بد دهان آنها را برطرف ساخته و سبب حفظ سلامت دندان‌های آنها می‌شود. این غذای خشک برزیلی با طعم سالمون، مرغ و ماهی تن برای تمامی نژادهای گربه تولید شده و جزو غذاهای خشک پرطرفدار برای این حیوان خانگی محسوب می‌شوند.

صاحبین گربه بهتر است برای حیوان بد غذایی خود جهت بهبود سلامت روده، سلامت بدن و تامین انرژی روزانه او، غذای خشک مونلو را تهیه کنند. در ترکیبات این غذای خشک از پوره سبزیجات، میکس گوشت تازه، مواد معدنی، فیبر و روغن ماهی استفاده شده که به سلامت و رشد گربه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کنند.

کنسرو گورمت گربه

کنسرو گورمت گربه برای حیواناتی که دچار استرس شده‌اند بهترین انتخاب است. همچنین می‌توانید برای گربه‌ای که به تازگی عمل جراحی انجام داده و محدودیت‌های زیادی در تغذیه دارد، از این غذای آماده استفاده ترکیبات موجود در کنسروهای گورمت به گونه‌ای است که جذابیت زیادی برای گربه‌ها داشته و به خوردن آن علاقمند هستند.

این کنسرو با طعم مرغ یک وعده غذایی بسیار کامل برای حیوان خانگی شما است که نیازهای بدن او را به صورت روزمره برطرف می‌سازد و دارای ویتامین‌های زیادی است. پروتئین موجود در ترکیبات این غذا سیستم ایمنی بدن حیوان خانگی شما را در برابر بیماری‌های مختلف مقاوم می‌کند. گربه‌های تغذیه شده با این کنسرو، ریزش موی کمتری را نسبت به سایر گربه‌ها تجربه می‌کنند.

این برند غذایی در میان گربه‌ها بسیار محبوب بوده و تمام انرژی روزمره آنها را برای فعالیت‌های مختلف تامین می‌کند. اما باید توجه داشته باشید این کنسرو و غذای اصلی گربه نبوده و باید در کنار آن از غذای خشک مخصوص نیز استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا