محل تبلیغ شما
سگنژادها

معرفی 5 مورد از نژادهای سگ آپارتمانی

سگ ها به عنوان حیوانات خانگی و به عنوان همدم می توانند بهترین دوست برای انسان ها باشند و نگهداری از آنها و زندگی با آنها بسیار لذت بخش است. در این مقاله معرفی 5 مورد از نژادهای سگ آپارتمانی انجام می شود و مناسب ترین سگ ها به نسبت فضاهای بسته شهری و زندگی های آپارتمان نشینی امروزی معرفی می شوند. برای آرامش و راحتی و نگهداری راحت تر و بهتر سگ ها بهتر است که از نژاد های سگ مناسب برای فضای آپارتمان و خانه استفاده کرد و آنها را نگهداری نمود. سطح انرژی و سروصدا و میزان معاشرت از فاکتورهای مهم برای انتخاب سگ های خانگی و مناسب برای آپارتمان می باشند.

نژاد بیچون فرایز از نژادهای سگ آپارتمانی

این سگ به عنوان یکی از نژادهای سگ آپارتمانی از مناسب ترین نژاد های سگ، برای نگهداری در آپارتمان می باشد. به گفته بیشتر پرورش دهندگان و محققان نژادی، این نژاد از سگ در بلندترین و بزرگترین حالت یک پا قد خواهد داشت.

این سگ ها دارای انرژی و جنب و جوش زیادی می باشند و این یعنی این نژاد در کل روز در حال حرکت است و به ورزش روزانه نیز نیاز دارد. این سگ ها در برابر تنهایی در منزل و آپارتمان بهترین نژاد می باشند و نسبت به سایر نژاد های سگ ریزش موی بسیار کمتری دارند. به عبارتی می توان گفت که سگ نژاد بیچون فرایز، از میان سایر نژادهای سگ آپارتمانی و مناسب آپارتمان است.

نوشته های مشابه
سگ نژاد بیچون فرایز

نژاد کینگ چارلز اسپانیل یکی دیگر از نژادهای سگ آپارتمانی 

در میان نژادهای سگ آپارتمانی نژاد کینگ چارلز اسپانیل یکی دیگر از انتخاب ها می باشد. این نوع، علاقه زیادی به بغل کردن شما و نوازش دارند و برای این کار پیش شما می آید. آنها بسیار وابسته می شوند و خود را وابسته به صاحبان خود می دانند و همین مورد باعث مناسب بودن آنها برای خانه ها و  آپارتمان ها می شود. این سگ ها در آموزش دادن کمی سخت عمل می کنند و هر چیزی را به راحتی نمی پذیرد و در عوض کردن خانه و محل سکونت کمی سخت عادت می کنند، اما از مورد اعتماد ترین نژاد های سگ آپارتمانی می باشند.

نژاد کینگ چارلز اسپانیل

سگ های نژاد پامرانین

این سگ ها که دارای محبوبیت بالایی نیز می باشند با انرژی زیاد و ظاهر بسیار بامزه خود طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. این نژاد از سگ ها نیاز به پیاده روی دارند و باید موهای خود را هفتگی برس کشیده و حمام کنند. این نژاد از سگ ها نیاز به آموزش دارند و در  صورتی که با شما لج کنند بسیار پر سروصدا و شیطان می شوند.

سگ های نژاد شیتزو

به عنوان یکی از بهترین نژادهای سگ آپارتمانی می توان نژاد سگ شیتزو را نام برد. این نژاد بسیار اجتماعی و آرام است و محبت و رفتار دوستانه ای از خود نشان می دهد. این نژاد با غریبه ها و یا بچه ها و همچنین نژاد های دیگر به راحتی دوست می شود و در محیط های کوچک نیز دچار مشکل نمی شود. این نژاد از سگ های آپارتمانی در دنیا طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از کشور ها از آنها نگهداری می شود.

سگ نژاد شیتزو

سگ های بوستون تریر

این نژاد از ایده آل ترین و راحت ترین سگ ها برای نگهداری در آپارتمان می باشند و در بیشترین حالت تا نیم متر رشد می کنند. این نژاد از سگ های آپارتمانی به عنوان یکی از نژادهای سگ آپارتمانی در صورت آموزش دهی صحیح و درست به راحتی می توانند از بهترین دوستان صاحبان خود شوند و زندگی کنند.

نژاد های زیادی از سگ های آپارتمانی وجود دارند که می توانند به خوبی در محیط های کوچک زندگی کنند. سگ های نژاد باسنجی که به ندرت و بسیار کم پارس می کنند، نژاد گریفون بروکسلی که بسیار مهربان اما بسیار کنجکاو هستند، نژاد چی هوا هوا که بسیار کوچک است و کمترین میزان عشق و رسیدگی را از صاحب خود می خواهد، نژاد بولداگ که به تنبلی و آرامش زیاد مشهور می باشد و کمتر پیش می آید دردسری درست کند و نژاد چاینیز کرستد که بیشتر ساعات روز را خواب است نیز، از این نمونه ها می باشند.

سگ های نژاد های کاتن دتویلیر که از انواع سگ های آرام با علاقه به دوستی با غریبه ها می باشد، نژاد داچس هاند که مانند یک سوسیس می ماند و می توانند در خانه ورزش کنند، نژاد هاوانیز و یا ولکرو که بسیار بامزه و آرام می باشند و به بازی با صاحبان خود علاقه نشان می دهند و یا انواع دیگر نژادهای سگ آپارتمانی مانند جپنیز چین و یا لاسا آپسو، پیکینیز و نژاد محبوب پودل، نژاد اسچیپرکی که بسیار باهوش می باشد و بهترین کار ها را انجام می دهد و نژاد شیبا اینو، نژاد های فاکس تریر و سیلکی تریر از نمونه های این سگ های بامزه خانگی و سگ مناسب آپارتمان می باشند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا